KONFIGURACJA SYSTEMU WIRTUALNEGO BIURA
DANE PODSTAWOWE
- Definiujemy konta administratorów (pracowników Wirtualnego
Biura) Pracownicy/Dodaj nowego
pracownika, uzupełniając: imię*, nazwisko*, login*, hasło*
oraz e-mail*. Później możemy
je przeglądać i edytować.
- Definiujemy lokalizację biur (budynków) Lokalizacje biur/Dodaj nową lokalizację uzupełniając
nazwę i adres. Później możemy je przeglądać i edytować.
- Mamy możliwość udostępnienia Klientom plików do
pobrania które będą dostępne w ich panelach po zalogowaniu się. Mogą to być
wzory umów, formularze do wypełnienia itp. Aby dodać je przechodzimy do Pliki do pobrania/Dodaj nowy plik do
pobrania. Później możemy je przeglądać i edytować.
KLIENCI
- Teraz możemy dodawać klientów Wirtualnego Biura,
uzupełniając ich dane:
- DANE OSOBOWE: imię*, nazwisko*, PESEL/KRS*, adres
do korespondencji*, telefon*, e-mail*
- DANE DO FAKTURY: nazwa firmy*, adres siedziby*,
NIP*
- DANE DO LOGOWANIA: hasło*
- DANE DODATKOWE: biuro*, dowiedziałeś się o nas z
- OSOBA UPOWAŻNIONA DO ODBIORU KORESPONDENCJI:
imię, nazwisko, PESEL, notatki
Później możemy je przeglądać i
edytować.
- W widoku listy Klientów możemy aktywować konto klienta oraz przejść do: plików (skanowanej poczty), dodanych usług stałych, płatności Klienta, edycji danych lub usunąć wybranego Klienta.
- Nowi Klienci mogą zgłaszać się samodzielnie przechodząc do rejestracji i wypełniając formularz.
Dane identyfikujące Użytkownika:
imię*, nazwisko*, PESEL/KRS*, adres do korespondencji z nami (inny niż adres Wirtualnego Biura) (ulica, nr, kod, miasto)*, telefon*, e-mail*
Dane do faktury:
nazwa firmy*, adres siedziby, NIP*,
Dane do logowania:
hasło*
Dane dodatkowe
wybierz biuro*, dowiedziałe(a)m się o was z, Zgody
lub wydrukować pusty formularz do odręcznego uzupełnienia.
TOWARY/USŁUGI
- Teraz możemy definiować towary i usługi dostępne
dla Klientów w Towary/usługi/Definiuj
nowy towar/usługę podając ich Biuro*, Nazwa towaru/usługi*, Jednostka*,
Cena netto*, oraz Opis. Później możemy je przeglądać i edytować.
SALE KONFERENCYJNE – pokoje
- Aby zdefiniować salę konferencyjną/pokój do
wynajęcia należy przejść do Rezerwacje/Dodaj salę konferencyjną i określić dla
poszczególnych: Biuro*, Nazwa*, Cena netto za pół godz.* i
Opis.
- Teraz klienci mogą dokonywać rezerwacji sal i
pokoi i możemy przyznawać czas do dyspozycji w usługach stałych – pakietach.
USŁUGI STAŁE – pakiety usług i towarów
- Mając już zdefiniowane towary i usługi możemy
tworzyć z nich pakiety kilku usług i towarów, które będą odnawiały się co
miesiąc zgodnie z definicją, którą zadeklarujemy przy przypisywaniu
poszczególnym Klientom.
- Aby zdefiniować usługę stałą należy przejść do Usługi stałe/Definiuj usługę stałą i
uzupełnić informacje: Biuro*, Nazwa usługi stałej*, Cena
netto*, Opis a następnie dla wybranych, wcześniej zdefiniowanych
towarów, usług i sal/pokoi określić ilość dostępną w usłudze stałej (pakiecie).
Opłata za tą ilość nie będzie naliczana Klientowi a jedynie opłata za usługę
stałą. - Z listy usług stałych możemy przejść do ich edycji, usunąć je,
sprawdzić ich zawartość oraz to którym Klientom zostały przypisane.
- Aby przypisać określoną usługę stałą wybranemu
klientowi należy przejść do Usługi
stałe/Dodaj usługi stałe klientowi i po wybraniu klienta, któremu chcemy
przypisać usługę stałą określamy która Usługa
stała*, Data ważności, Rabat, Cena netto po rabacie*, Data
ważności rabatu, Powiadom klienta, Rozpocznij w chwili dodania
PRACA ADMINISTRATORA W SYSTEMIE
POCZTA
- Gdy do Wirtualnego Biura dotrze korespondencja
dla Klienta, po zeskanowaniu jej należy przejść do Poczta (dokumenty)/Dodaj nowy dokument i dodać do systemu pliki z
zeskanowanymi dokumentami wskazując gdzie zostały zapisane na lokalnym
komputerze, następnie wysyłamy je do systemu.
- Mamy możliwość również dodania pozycji/wpisu bez
skanu dokumentu „Dodaj nową pozycję”.
Celem takiej pozycji jest np. udokumentowanie wysłania klasycznej poczty od
Wirtualnego Biura do Klienta.
- Mając już korespondencję w systemie przechodzimy
do Poczta (dokumenty)/Lista nowych dokumentów aby przypisać poszczególnym
klientom i wysłać do nich określając Nazwa dokumentu*, Opis dokumentu,
Nadawca*, Adres nadawcy*, Znak sprawy*, Data dokumentu*,
Data otrzymania*, Data usunięcia dokumentu*
- Przechodząc do Poczta (dokumenty)/Niedostarczone dokumenty możemy zobaczyć listę
wysłanych dokumentów do których system nie wykrył działania ze strony Klienta.
- W Poczta
(dokumenty)/Wszystkie dokumenty widzimy wszystkie dokumenty wraz z ich
statusami.
REZERWACJA SAL/POKOI
- W Rezerwacje/Kalendarz
rezerwacji widzimy dodane Pokoje/Sale do rezerwacji, pomiędzy którymi możemy
przemieszczać się. Wybierając określony widzimy tabelę kalendarza dla niej z
oznaczonymi zajętymi godzinami.
- Klikając w kalendarzu na wybraną godzinę
przechodzimy do formularza rezerwacji w którym wypełniamy pola Klient, Sala konferencyjna*, Data*,
Godzina rozpoczęcia*, Godzina zakończenia* aby założyć rezerwację.
- Na Rezerwacje/Lista
rezerwacji widzimy listę rezerwacji którą możemy przeszukiwać, sortować
oraz edytować i usuwać poszczególne rezerwacje.
- Na liście Rezerwacje/Zestawienie
możemy wybrać określony miesiąc i zobaczyć ilość godzin rezerwacji
poszczególnych klientów oraz rezerwacji anulowanych. Wybierając klienta widzimy
szczegóły rezerwacji z danego miesiąca które możemy wyeksportować do formatu
PDF.
- W pozostałych konfiguracyjnych Zakładkach Sale konferencyjne i Dodaj salę konferencyjną definiujemy,
edytujemy i usuwamy poszczególne Pokoje/Sale
TOWARY I USŁUGI
- Dla Klientów korzystający z dodatkowych
wewnętrznych usług i towarów tworzymy rejestr w dziale Towary-usługi.
- Wybierając Towary-usługi/Dodaj
towar-usługę klientowi rejestrujemy nowe wydania ich klientom. Wybieramy
Klienta a następnie Towar-usługę, którą
wydajemy Klientowi oraz ilość
- W pozostałych konfiguracyjnych Lista towarów-usług i Definiuj nowy towar-usługę definiujemy,
przeglądamy i zarządzamy poszczególne Towary-usługi.
USŁUGI STAŁE
- Tutaj w zakładkach konfiguracyjnych Dodaj usługi stałe klientowi, Usługi stałe klientów, Lista usług stałych i Definiuj usługę stałą definiujemy,
przeglądamy i zarządzamy Usługami stałymi (pakietami usług)
KLIENCI
- W tym module konfiguracyjnym w zakładkach Lista klientów i Dodaj nowego klienta definiujemy, przeglądamy i zarządzamy
Klientami.
AKTUALNOŚCI
- W tym module w zakładkach Lista aktualności i Dodaj
nową definiujemy, przeglądamy aktualności które automatycznie zostaną
pokazane w panelach Klientów.
ZESTAWIENIA I PŁATNOŚCI
- Zestawienia
i płatności to rozbudowany moduł, możemy w nim, między innymi, w zakładce Zestawienia i płatności/Dodaj nową płatność dodać wybranemu Klientowi niestandardową płatność wypełniając
formularz Klient*, Data
zakupu*, Tytuł*, Opis, Cena netto*.
- W Zestawienia
i płatności/Płatności z obecnego miesiąca widzimy szczegółowe listy
płatności z bieżącego miesiąca w poszczególnych działach dla wszystkich
klientów. Możemy je przeglądać, edytować i usuwać.
- W Zestawienia
i płatności/Zestawienia płatności to dział w którym są generowane
automatycznie miesięczne zestawienia dla poszczególnych Klientów. Możemy je
przeglądać i pobierać w formacie PDF.
- Moduł Zestawienia
i płatności/Historia rozliczeń umożliwia wyświetlenie rezerwacji z
poprzednich miesięcy oraz ilości godzin anulowanych rezerwacji.
Pliki do pobrania
- W formularzu na Pliki do pobrania/Dodaj nowy plik do pobrania możemy dodawać pliki
do pobrania dla klientów za pośrednictwem ich paneli. Mogą to być wzory umów,
szablony, regulaminy oraz inne materiały które chcemy im udostępnić.
- W Pliki
do pobrania/Lista plików do pobrania widzimy listę dodanych plików do
pobrania, możemy je edytować i usuwać
Moduły Pracownicy
i Lokalizacje biur służą do
konfiguracji Pracowników oraz lokalizacji Wirtualnego Biura.
PANEL KLIENTA
Każdy Klient otrzymuje dostęp do indywidualnego konta w którym ma dostęp do poniższych modułów:
Poczta (dokumenty)
- Na liście w Poczta
(dokumenty)/Lista nowych dokumentów Klient widzi listę korespondencji która
została przesłana w formie skanów. Może ją przeszukiwać, sortować oraz
podglądać poszczególne skany dokumentów i pobierać je. Widoczny jest również
status poszczególnych dokumentów ułatwiający szybkie zorientowanie się w
zawartości listy. Pobrane dokumenty są automatycznie usuwane z tej listy.
- Ta lista Poczta (dokumenty)/Książka pocztowa
pokazuje wszystkie otrzymane skany bez względu czy były już pobrane.
Rezerwacje
- W module Rezerwacje/Kalendarz
Klient widzi Sale/Pokoje dostępne w jego lokalizacji oraz kalend aż z
oznaczonym zarezerwowanym czasem dla wybranej Sali. Klikając na wybraną godzinę
w kalendarzu przechodzi do formularza rezerwacji gdzie zakłada rezerwacje
uzupełniając poszczególne pola Sala konferencyjna*, Data*, Godzina
rozpoczęcia*, Godzina zakończenia*.
- Na liście Rezerwacje/Lista
rezerwacji Klient widzi listę rezerwacji zrobionych dla niego, minionych
oraz przyszłych. Przyszłe może edytować lub anulować.
- Rezerwacje/Zarezerwuj
salę, to bezpośrednie przejście do formularza rezerwacji z pominięciem
kalendarza.
- Na liście Rezerwacje/Historia
Klienci widzą listę rezerwacji dla nich w wybranym miesiącu oraz podsumowanie
godzin rezerwacji i rezerwacji anulowanych. Mogę eksportować je do PDF.
Aktualności
W module Aktualności/Lista
aktualności klienci widzą listę Aktualności dodanych przez administratora z
możliwością przeglądania ich.
Pliki do pobrania
W module Pliki do
pobrania/Lista plików do pobrania klienci widzą listę plików do pobrania
dodanych przez administratora z możliwością pobrania ich.
Edycja danych
Klienci mogą samodzielnie zmieniać hasło do swojego panelu oraz swoje dane. Zmiana swoich danych przez klienta wymaga akceptacji Administratora.