W czym pomożemy

Rozwiniesz swój biznes nie tylko na wszystkie większe polskie miasta, ale nawet możesz pomyśleć o wyjściu poza teren Polski i liczyć zyski w cenniejszych walutach. Ten system może być sercem Twojego biznesu. Dzięki niemu wiesz w którym miejscu biznesu jesteś i możesz skoncentrować się na jego optymalizacji, marketingu, rozwoju i udoskonalaniu modelu biznesowego.

Oprogramowanie wirtualnego biura jest dla Ciebie, jeśli:

  • Prowadzisz Wirtualne Biuro i chcesz mieć pełną kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie.
  • Chciałbyś mieć więcej czasu
  • Chcesz móc szybko zastąpić pracownika do obsługi klientów
  • Chcesz przywiązać klienta do siebie
  • Chciałbyś łatwo wdrażać kolejne towary i usługi w swojej ofercie
  • Chcesz aby „biznes kręcił się” sam – to nie do końca możliwe, ale wystarczy jedna osoba do obsługi systemu.
  • Elementy systemu

    Tutaj znajdziesz ogólne informacje na temat modułów zawartych w systemie.

    Dane wstępne

    Są to informacje, które należy uzupełnić przed rozpoczęciem pracy w systemie.

    Klienci

    Dane Klientów obsługiwanych już przez Twoje Wirtualne biuro.

    Towary - usługi

    Możesz zadeklarować towary i usługi, które oferujesz swoim Klientom.

    Sale i pokoje

    Zdefiniuj informacje o salach konferencyjnych i pokojach do wynajęcia.

    Usługi stałe

    Pakiety usług i towarów, które będą automatycznie odnawiały się klientom na kolejne miesiące.

    Poczta

    Moduł pocztowy do dystrybuowania skanów poczty do Twoich Klientów.

    Rezerwacja sal

    Moduł rezerwacji sal i pokoi z kalendarzem pokazującym ich dostępność.

    Aktualności

    Funkcjonalność umożliwiająca publikowanie informacji, które będą widoczne dla Twoich klientów.

    Zestawienia

    To rozbudowany moduł w którym znajdziesz informację na ile i za co powinieneś wystawić faktury swoim Klientom.

    Panel klienta

    Dostęp do indywidualnych kont dla poszczególnych Klientów.

    Pliki do pobrania

    W tym module Klienci widzą listę plików do pobrania dodanych przez administratora.

    Edycja danych

    Klienci mogą samodzielnie zmieniać hasło do swojego panelu oraz swoje dane

    Etapy współpracy

    Zobacz jakie kolejne działania będziemy podejmowali podczas naszej współpracy.

    Wywiad

    Zanim otrzymasz precyzyjną ofertę wdrożenia systemu dla Ciebie przeprowadzimy konsultacje aby określić czy potrzebne będzie dodatkowe dostosowanie go.

    Oferta

    Znając już Twoje oczekiwania możemy opracować specyfikację dostosowania systemu do określonych wymagań oraz ustalić czas i koszt całej realizacji.

    Umowa

    Gdy podejmiesz już decyzję o rozpoczęciu realizacji, podpiszemy stosowną umowę licencyjną, która jasno określi warunki naszej współpracy.

    Dostosowanie systemu

    Po podpisaniu umowy rozpoczniemy dostosowanie systemu do Twoich oczekiwać, o ile takie zmiany będą konieczne.

    Wdrożenie

    Po przedstawieniu gotowego rozwiązania dostępnego na serwerze testowym, będziemy mogli wdrożyć go również na serwer produkcyjny.

    Szkolenie i rozliczenie

    Na wdrożonym systemie przeprowadzę szkolenie wskazanych pracowników z jego obsługi. Na szkolenie przyjadę do Was.

    6

    Dostępnych modułów funkcjonalnych

    3

    Lat opracowywania systemu

    21

    Wprowadzonych aktualizacji

    3

    Poziomów-paneli dostępu

    Po wdrożeniu:

    Konfigóracja

    Podczas szkolenia z obsługi systemu pomożemy Ci zamieścić podstawowe dane w systemie i zdefiniować pierwsze Konta administratorów oraz klientów.

    Praca w systemie

    Bezpośrednio po zakończeniu konfiguracji i dodaniu klientów, możesz rozpocząć wszelkie działania w systemie, które są codzienną ich obsługą.

    Wsparcie

    System jest intuicyjnym rozwiązaniem, mimo wszystko jeżeli będziesz potrzebował wsparcia czy dalszej rozbudowy systemu to czekamy na sygnał od Ciebie.

    Galeria

    Poniżej kilka widoków z systemu.

    Główne moduły funkcjonalne

    Są to rejony, w których system wspomoże Twoją pracę.

    Poczta Klientów

    • Status odbioru dokumentu
    • Udostepnienie w panelu klienta
    • Przypisywanie poczty klientom
    • Eksport skanów do systemu
    • Rozsyłanie powiadomień

    Rezerwacja Sal

    • Definiowanie sal
    • Rezerwacja sal konferencyjnych
    • Anulowanie rezerwacji
    • Edycja rezerwacji
    • Rozliczenia rezerwacji

    Pakiety Usług

    • Tworzenie pakietów usług
    • Automatyczne odnawianie
    • Określanie zawartości pakietów
    • Naliczanie opłat
    • Udzielanie rabatów


    Powstanie systemu

    Jeżdżąc 150 km na konsultacje do klienta miałem czas na przemyślenia, analizę danych i zapoznanie się z branżą.

    Okazało się że nie ma na rynku profesjonalnego systemu dedykowanego do obsługi Wirtualnych Biur, a popyt na usługi tego typu bardzo szybko rośnie. Formalności związane z rezerwacją czy wynajęciem Wirtualnego Biura okazały się złożoną procedurą. To był impuls do zaprojektowania oprogramowania rozwiązującego problemy najemców i dzierżawców.

    System z jednej strony wspomaga obsługę klientów przez pracowników Wirtualnego biura a z drugiej daje komfort korzystającym z ich usług. Logistyka w Wirtualnym Biurze otrzymała potężne wsparcie a klienci mają w jednym miejscu wszystkie informacje dotyczące poszczególnych aspektów korzystania z Wirtualnego Biura.

    Często zadawane pytania

    Abyś nie miał wątpliwości przeczytaj najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.

    Na jaki czas obowiazuje licencja?

    Bezterminowo. System który zostanie wdrożony dla Ciebie będziesz mógł używać bez ograniczeń czasowych.

    Czy są jakieś opłaty okresowe za użytkowanie systemu?

    Nie, za kożystanie z systemu ponosisz opłatę tylko jeden raz. Jednak aby system był dostepny ON-LINE musi być zamieszczony na serwerze pod domeną co zwykle wiąże się z rocznymi opłatami dla świadczących te usługi dla Ciebie.

    Na czyim serwerze zostanie wdrożony system?

    Serwer, na którym zostanie wdrożony system dla Ciebie wybierasz Ty. Możesz również powieżyć to zadanie nam.

    Czy system jest rozwiązaniem typu OpenSource?

    Nie, to rozwiązanie autorskie nie jest oparne na żadnym istniejącym oprodranowaniu typu OpenSource.

    Kontakt z nami

    Chcesz poznać szczegóły, masz pytanie? NAPISZ DO NAS!

    Telefon:

    +48(22) 266 04 12
    +48(17) 861 20 78

    E-mail:

    biuro@offnet.pl