
Tworzenie profesjonalnych sklepów internetowych
Wykorzystanie strony internetowej do prowadzenia sprzedaży? Oczywiście, profesjonalny sklep internetowy.
Jak założyć sklep internetowy?
Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, przygotowaliśmy również ofertę tworzenia serwisów internetowych pod kątem wykorzystania ich w e-commerce.
Każdy projekt jest dostosowywany do potrzeb i możliwości naszych klientów.
Tworzenie sklepu internetowego krok po kroku:
- analiza potrzeb klienta
- określenie celu serwisu oraz grupy docelowej
- zebranie informacji o konkurencji i branży w Internecie
- opracowanie wstępnej koncepcji, struktury serwisu oraz rozwiązań
- wstępny projekt graficzny
- prace programistyczne
- wdrożenie gotowego serwisu internetowego

Standardem staje się budowa serwisów dynamicznych – opartych o systemy zarządzania treścią CMS.
Również i w tej dziedzinie Agencja OFFNET proponuje Państwu autorskie rozwiązania. Nasz rozbudowany system CMS to gwarancja bezproblemowej i szybkiej aktualizacji Państwa serwisu.
Jeśli jednak wolą Państwo pozostać przy tradycyjnych metodach aktualizacji witryny internetowej, to taka możliwość również istnieje.
Czy opłaca się otworzyć sklep internetowy?
Jak napisała jedna z klientek, jest to „Wybieganie w przyszłość i analizowanie opłacalności” – nawet bez pandemii „zaopiekowane” sklepy internetowe przynosiły dobre zyski A w przypadku dynamicznych działań marketingowych były to duże pieniądze które zwiększały się z roku na rok.
Teraz w internecie wzrosła konkurencja ale niewspółmiernie do tego ogromnie zwiększył się popyt i liczba klientów korzystających z tego medium.
Aby mieć pewność o słusznej decyzji, uruchomienia profesjonalnego sklepu internetowego, polecam państwu lekturę raportu „E-commerce w Polsce 2020” Przygotowanego przez firmę GEMIUS: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html
Stała współpraca po uruchomieniu sklepu internetowego.
Po zakończeniu realizacji zwykle świadczymy niepisaną opiekę nad rozwiązaniem. W przypadku dużej liczby interwencji i proponujemy abonament lub rozliczanie za roboczogodzinę interwencji.
Jak dotąd abonamenty zdarzają się wyłącznie w przypadku gdy to my prowadzimy sklep w imieniu klienta.
Jak wypromować sklep internetowy?
Po uruchomieniu sklepu istnieje co najmniej kilka metod jego promocji. Przy noszącą natychmiast efekt, ale z drugiej strony najkosztowniejszą jest kampania AdWords. W tym modelu główny ciężar finansowy to opłata za kliknięcie reklamy.
Jej wysokość zależy od branży i konkurencji, cena ustalana jest na zasadzie licytacji. Może wahać się od kilku złotych nawet do kilkuset za jedno kliknięcie.
Opłata, jaką pobieramy za prowadzenie kampanii to zwykle 15% budżetu, ale nie mniej niż 200 zł netto miesięcznie. Chętnie przedstawię propozycję kilku metod promocji sklepu w internecie.
Przejdź do kontaktu i napisz mi który sklep internetowy chciałbyś wypromować, lub zadzwoń.
Tworzenie sklepów internetowych – cennik
Abyśmy mogli przygotować indywidualną propozycję dla Ciebie, przejdź do kontaktu, i napisz nam o swoich oczekiwaniach lub zadzwoń.